GORE MREŽE ZBOG ČOLINE IZJAVE O BOŽIĆU! Pevač na udaru žestokih kritika – “Šta mu bi? Biće da je demencija u pitanju”

0
    2764

Izjava jedne od najvećih glazbenih zvijezda u regiji, Zdravka Čolića Čole, uzburkala je društvene mreže. Pjevač Zdravko koji je otpjevao neke od najvećih domaćih hitova našao se na udaru kritika zbog svoje izjave. Čola je prilikom gostovanja u jednoj TV emisiji rekao da je u bivšoj Jugoslaviji bilo zabranjeno slaviti Božić: “Imali smo jelku i sve je to bilo vezano za Novu godinu. Božić nije bio kao Božić jer je to bilo vrijeme socijalizma, komunizma… Nije se smjelo slaviti kao kasnije, kad su došle vjerske slobode…” i tada je nastao kaos na mrežama.

Korisnici Twittera odmah su podijelili isječak iz emisije, a mnogi su burno reagirali na Čolinu izjavu ističući kako je smatraju potpuno netočnom. “Jeo sam mnogo kolača za Božić i Bajram u Jugoslaviji i nikad me nisu uhvatili. Sad vidim da sam zapravo bio disident”, napisao je jedan korisnik na Twitteru, “Čola je zaražen virusom populizma”, “Što bi on, bio je normalan lik”, “Bit će to ipak demencija”, drugi komentari bijesnih ljudi čitaju tviteraše. Pjevač je nedavno također progovorio o ovoj temi te je spomenuo da mu otac radi u policiji “Nije se imalo što slaviti u državnom poslu. Ni Uskrs ni Božić ni Bajram. Sve je to bilo zabranjeno. Tu božićnu radost nisam imao odmalena”, rekao je i dodao da se umjesto za Božić božićno drvce kitilo za proslavu Nove godine.

“Ti vjerski praznici nisu odobreni. Kasnije, kada je sve krenulo drugim putem, svatko je to obilježio na svoj način. Danas svatko ima pravo slaviti što želi i voli“, dodao je za kraj Čola